Keresem a megoldást a ritkuló hajamra
2010. október 15. írta: hajbeultetes

Keresem a megoldást a ritkuló hajamra

Több éve keresem a megoldást, hogy megritkult hajkoronámat újra visszakaphassam, legalább részben..

Az interneten számtalan információval találkoztam, igyekeztem beleásni magam a témába. Az információgyűjtést követően személyesen kerestem fel 3 klinikát, hogy a még megválaszolatlan kérdéseimre válaszokat kapjak.

Megismertem a régi "punch" módszert kb. 1,5 évvel ezelőtt, de az nem volt igazán megnyerő számomra, ezt követően egyre több helyről és egyre többet hallottam a az új FUE technikáról.

Amikor megismertem a SafeSystem-FUE módszert, ahol már egy félautomata eszközzel emelik ki szálanként a hajat, akkor éreztem, hogy eljött az én időm.

Természetesen az ár sem mellékes tényező, de több helyet végigjárva azt tapasztaltam, hogy szinte mindenhol "kibírható" árban elérhető a beavatkozás, már nem csak a gazdagok sportja ez a lehetőség.

Az áron túl a bizalmi faktor volt számomra a fontosabb tényező a döntésemben, hiszen jól meggondolom kire bízom magam, azért ez mégiscsak egy egészségügyi beavatkozás.

A Hairhungary volt, aki a legközelebb volt az elképzelésemhez, így tőlük kértem egy újabb konzultációs időpontot, hogy mindent át tudjunk beszélni.

A konzultáció után az volt a kérésem, hogy megnézhessem a műtőt, ahol a beavatkozás történni fog.

Erről holnap képekben is beszámolok.

Mára ennyit, a fejleményekről jó és rossz tapasztalataimról később is tervezek irogatni.

Hajam a beavatkozás előtt:

cerula_200x150_elotte.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem-tortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr272373512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása