Hajátültetés - A műtét
2010. október 20. írta: hajbeultetes

Hajátültetés - A műtét

A műtét inkább unalmas, mint fájdalmas! Ezért néztem meg három filmet és hallgattam zenét. Ha a tűszúrás fájt akkor jelzésemre rögtön csillapították. Néhányszor rövid időre el is szundítottam.

Délelőtt vették ki a 2000db graftot, majd ebéd után délután beültették. A sok fekvéstől már néha kényelmetlenül éreztem magam, de bármikor nyugodtan fel lehet kelni és nyújtózkodni.

A csapat mindenben alkalmazkodik, hogy sikeres legyen a műtét, jó hangulatban telt a beavatkozás. A hosszú fekvés azért időnként kényelmetlen, de megszakítás helyett inkább másra figyeltem, hogy hamarabb be tudják fejezni a műtétet.

A műtét előtt és alatt egy kis segítséggel készítettem videókat, fényképeket, hogy akit érdekel lássa, hogy is megy egy ilyen beavatkozás.

Műtét utáni kép a beültetett területről:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem-tortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr102386527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása