20 nappal a műtét után
2010. november 04. írta: hajbeultetes

20 nappal a műtét után

A műtét után vagyok 20 nappal.

Örülök, hogy végre itt tartok és már csak egy emlék a műtét kissé unalmas de nem fájdalmas élménye. Az első óvatos, mozgásomban kissé korlátozott hetet leszámítva, az életem megegyező a műtét előttivel. A hajam szépen visszanőtt hátul és így már a tarkóm sem fázik. Elégedett vagyok a műtéttel és magammal, hogy megcsináltattam azt amit egy kicsit a természet elrontott. Már csak annyi dolgom van, hogy kivárjam az időt, amíg olyan lesz mint 10 éve :).

Éveket kaptam vissza az életemből és ez mindennél többet ér számomra!

Örülök nagyon!-naponta egyre jobban, mert látom nőni a hajam.

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem-tortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr632424349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása