Műtét utáni egy hét
2010. október 24. írta: hajbeultetes

Műtét utáni egy hét

A műtét után este saját lábamon távoztam a műtőből. Metróra szálltam és hazamentem,otthon megvacsoráztam és lepihentem.

A kapott fájdalomcsillapító tablettákra nem volt szükségem,mert nem volt semmiféle problémám.

Az elkövetkező 4 napban a homlokom majd az arcom kissé fel dagadt,de erre előre felhívták a figyelmemet, így nem zavart, mivel nem is fájt.A következő 5. napon már nyoma se volt.

Most eltelt egy hét és teljesen jól érzem magam. Minden nap a kapott speciális sóoldattal fújtam a fejbőröm, hogy gyorsítsam a gyógyulását a műtét sebeknek ill. a hajhagymák regenerálódását elősegítsem. Antibiotikumot szedtem hét napig a fertőzések elkerülése érdekében.

Lehajolni nem szabad, a lefekvésnél a fejem alá két párna van téve.

Ma végre már leöblíthettem tiszta vízzel az egész fejem, közben a "pörkök" is szépen leváltak a felázásuk után. Nem szabad kapargatni (főleg szárazon) ,mert még kihúzható könnyen a beültetett graft!

Kedden (két nap múlva) megyek kontrollra ahol megvizsgálják újra a beültetett graftokat.

Szerintem minden rendben lesz.

Már nagyon örülök ,hogy eddig eljutottam, mert látom az eredményt és nagyon tetszik! Ráadásul egy kicsit több hajat kaptam a megegyezettnél, hálául a blogomért, amit egyébként elsősorban azok miatt csinálok, akik hasonló cipőben voltak a műtét előtt, mint én!!!

Aki fél a műtéttől vagy még bizonytalan annak azt mondom vágjon bele, mert az eredmény mindenért kárpótol! - Másfél éve tervezgettem variáltam, féltem, aztán belevágtam és most már csak azt bánom, hogy miért vesztegettem el másfél évet.

Sokkal jobban érzem magam a "bőrömben"!!!-nem kell "fésülködési trükköket" alkalmazni!

A kontroll vizsgálat után majd újra beszámolok az eredményekről.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem-tortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr572395997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása