2 hónappal a műtét után
2010. december 14. írta: hajbeultetes

2 hónappal a műtét után

Újra itt vagyok!

A műtét óta eltelt két hónap.-elég gyorsan.

A hajam kicsit megritkult,de még így is jobb mint volt.

A beültetett hajszálak nagy része kihult -ahogy előre mondták a hajdoktorok-,de 15 napja már egyáltalán nem tapasztalok vesztést.

Oldalt már látom nőni néhány helyen az új (1-2mm-es) állandó hajszálakat.

Ma kaptam a klinikán egy új fejlesztésű, hajtápláló csodaszert, ami gyorsítja a regenerációt és erősebbé teszi a hajat.Reggel és este kell felvinni a fejbőrre majd bedörzsölni.- Utána tényleg erősebb tartású a haj.

Felrakok még néhány képet a jelenlegi állapotáról a hajamnak.-már kezdek kócos lenni!:)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesem-tortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr322515689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajbeultetes 2011.01.11. 00:13:49

@Domenico Dicanio: A hétvégén csináltam párat!(nagy felbontású 12Mp-es)
Nem sokára felrakom.
Már nőnek az új hajszálak ami a képeken látszik és szerintem tavaszra jól fog mutatni.

hajbeultetes 2011.01.13. 21:24:01

@Domenico Dicanio:
Nagyítsátok ki ,hogy lássátok az új rövidke hajszálakat!

hajbeultetes 2011.01.16. 22:37:01

@Domenico Dicanio:
Köszönöm!-majd rakok föl mindig újabbakat.:)
Azért 3 hónap után már ez is szép.-szerintem
süti beállítások módosítása